Obserwatorzy

środa, 20 czerwca 2012

Makijaż ze złotym akcentem

Dziś chciałam pokazać Wam mój troszkę mocniejszy makijaż od poprzednich.Strasznie mi się mocne makijaże podobają ale ja niezbyt dobrze się w takich czuję.Wiem że powinnam była użyć jeszcze eyelinera ale nie mam czarnego bo skończył mi się ale wybieram się na zakupy to kupię.Jeśli widzicie na powiece jakieś czarne kropki to zaznaczam że tego nie miałam a to wina brudnego aparatu.

Do makijażu oka użyłam:
  • paletka cieni true colour tiger's eye Avon
  • cienie w kremie 02 circus circus Essence
  • tusz do rzęs very me Oriflame
  • tusz do rzęs extension volume Eveline

                                                                                                         
Co powinnam zrobić dla lepszego efektu oprócz użycia eyelinera?



27 komentarzy:

  1. Super efekt. Nie myslalam ze cieniami z Avon mozna osiagnac tak ladny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne oko fajne zestawienie cieni
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że już nic więcej nie musisz robić tak jest ładnie :) eyeliner też by dobrze wyglądał i ewentualnie podkreślić białą kredką w środku oka, widziałam u dziewczyn i fajnie to się sprawdza :) ja białej kredki nie posiadam, ale co raz częściej się przekonuje, że przydałaby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny makijażyk :) Cienie Avon wcale nie są złej jakości, jak myśli wiele osób. Ostatnio testuję paletkę Pink Sands i muszę powiedzieć, że pigmentacja jest bardzo dobra, cienie utrzymują się cały dzień. Ta Twoja też wygląda ładnie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba! U mnie na blogu znalazła się delikatna propozycja dziennego looku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie trzeba nic dodawać, tak wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi sie podoba, bardzo elegancko ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny :) kochana zainwestuj w czarną żelową kredkę do oczu avon, te dopiero dają mega czarną krechę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba, że nie pokreśliłaś mocno dolnej powieki - całość wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż :) Podobają mi się takie złote akcenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rodzice tez bede pierwszy raz w UK?:> Bo moi tak, dlatego jestem strasznie podekscytowana! Gdzie jestes w ogole?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ohh, nie, coś Ty! :) Po prostu koniec roku i mam masę spraw na głowie i na bloga troszkę mniej czasu, za co miałabym się pogniewać :)? Zaglądam, zaglądam, ale nie zawsze zostawiam ślad po sobie, przepraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem interesujący efekt, ale faktycznie z eyelinerem wyglądałoby fajniej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ja nie zapisywałam się do shinyboxa, otrzymałam w ramach współpracy:)

    Makijaż bardzo ładny, jeszcze tylko eyeliner i dzienniaczek super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie, nie, coś Ty, nie ma takiej opcji na obrażanie się :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny makijaż. Ale może faktycznie kreska dodałaby mu tego czegoś.
    No i masz piękną tęczówke! Taka nietypową :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie roztarte cienie i super kolory!

    OdpowiedzUsuń
  18. podkład był już recenzowany ;)

    ładne oczko ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. niesamowicie mi się podoba!<3

    pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Też niekiedy maluję sobie tak oczy :).

    Tylko troszkę bardziej podkreślam cieniami dolną część oka :).

    OdpowiedzUsuń
  22. jak dla mnie jest idealny i nie powinnas robic nic wiecej !

    OdpowiedzUsuń

Jest mi bardzo miło że znajdujecie czas i ochotę na zostawienie komentarza:-)
Jeśli podoba Ci się mój blog i to co w nim piszę proszę dodaj się do obserwatorów :)