Obserwatorzy

piątek, 22 czerwca 2012

Makijaż z kreską

Hej kupiłam wkońcu eyeliner i od razu musiałam go użyć.Eyeliner jest z firmy Essence i pierwszy raz się spotykam z tym że zamiast pędzelka ma taki jakby pisak a niezbyt łatwo mi się tym maluje ,lepiej mi się operowało pędzelkiem, a  oto co zmalowałam na oczach :













a to kosmetyki których użyłam(czerwone kropki to kolory których użyłam):






                               Co myślicie?Bo mi wydaje się że trochę za grubą linię zrobiłam na dolnej powiece:-(

11 komentarzy:

  1. Też mi się wydaje,że ta linia na dole jest ciut za gruba. Ale poza tym bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też robię kreski ale na 3\4 oka ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. egzaminy miałam o 12 i 15. jakoś poszło! ale z jednego nie jestem zadowolona. :(
    i jak? wybrałaś się z synkiem na spacerek? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pisak zamiast pędzelka? możesz zrobić post dot tego eyelinera? chyba, ze już zrobiłaś a ja go por prostu przegapiłam..

    OdpowiedzUsuń
  5. Wole eyelinery w pedzelku poniewaz tak szybko nie wysychaja

    a Yves rocher Edziu mozesz zamowic na internecie w ich sklepie

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi tam wcale nie przeszkadza gruba kreska ;) choć ja bym ja wydłużyła bardziej :P

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczna kreseczka :))

    OdpowiedzUsuń

Jest mi bardzo miło że znajdujecie czas i ochotę na zostawienie komentarza:-)
Jeśli podoba Ci się mój blog i to co w nim piszę proszę dodaj się do obserwatorów :)