Obserwatorzy

piątek, 7 grudnia 2012

Zakupy Listopadowe


Kilka dni temu pokazywałam denko listopadowe a dziś pokażę co kupiłam w listopadzie :) Cieszę się tylko że znów nie nakupiłam masy kosmetyków.



Kupiłam farbę do włosów potrzebną :) Dwa żele pod prysznic kokosowy i  owoce leśne Radox i 3 peelingi firmy Boots w ogromnych 400ml opakowaniach , zapachy mają przepiękne ,już dawno czaiłam się na nie ale cena mnie odstraszała bo jeden peeling kosztuje 10,95 euro a że była promocja 3 za 2 więc kupiłam. Ciekawe czy będą się dobrze spisywały :)


Pozdrawiam





47 komentarzy:

  1. Spore te peelingi, mam nadzieję, że się sprawdzą :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tych peelingów .

    OdpowiedzUsuń
  3. te żele Radox mnie kuszą

    OdpowiedzUsuń
  4. peelingi - kusisz nimi i chętnie poczytam jak się sprawują

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem strasznie ciekawa tych peelingów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również jestem ogromnie ciekawa recenzji tych peelingów :) Zapraszam do siebie na konkurs w którym do wygrania są świąteczne świeczki! http://madamegreen-testerka.blogspot.com/2012/12/zapraszam-na-moj-swiateczny-konkurs-z.html

    OdpowiedzUsuń
  7. napisz później o peelingach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. żel pod prysznic kokosowy - brzmi super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. same cudeńka, na pewno ślicznie pachnące ;)
    czekamy na relacje z testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooooo peelingi kuszące ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o jakie fajne maselka :D pisz jak ci sie sprawdzily ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. If you arе gοing for most excellent contents likе І do, only ѵіsit this web
    site daіly as it offers quality cοntentѕ,
    thanks

    Feel free to surf to my web blog: iphone repair petaling jaya

    OdpowiedzUsuń
  14. Нello! Dο you use Twitter? I'd like to follow you if that would be okay. I'm undoubtedly еnjoying your blog аnd lοok forwarԁ to new posts.


    Feel free to visit my webpage ... ipad repair kl

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna farba do włosów ciekawa jestem efektu farbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hey we was just viewing your post on my Samsung Phone and I was wondering how well it will work on the new ipad coming out . Fleeting thought. Anyway thanks!
    giochi di cucina

    OdpowiedzUsuń
  17. Radox ? nie miałam jeszcze produktów z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam, jestem Tosia, muszę przyznać, że niesłychanie interesująco piszesz twojego bloga, niesłychanie życzliwie na niego wstąpię bezsprzecznie jeszcze nie raz, pozdrawiam Cię cieplutko, buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  19. thanks for the information may we always be in mercy allah swt

    OdpowiedzUsuń
  20. je vous remercie de très bonnes informations, peut être utile pour nous tous

    OdpowiedzUsuń
  21. Grazie per le informazioni, molto utile, e il successo dei nostri saluti Indonesia indipendente

    OdpowiedzUsuń
  22. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń
  23. Smadav 2020 | The Smadav 2020 code is the champion among the most established antivirus romance, using the supported Tainting Safety Assurance. If your Computer system accepts malady, Smadav 2020 Download Free remotely will enter your device and determine it. On this occasion, change is unlimited, you will get a full price reduction. Download Smadav Antivirus 2020

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow KineMaster 2020 is very helpful especially the YouTubers surely the video is really cool if you use the KineMaster application I really like KineMaster 2020 the features are already complete but the watermark is how to get rid of it I don't know I lost it please please know how it works, I really like KineMaster 2020. Download Kinemater (Pro / Full / Mod) Apk latest version at https://kinemaster2020.site

    OdpowiedzUsuń
  25. Hey dear you're doing very well, keep up the good work
    Website Design Company In Dehradun

    OdpowiedzUsuń
  26. When you arе gοing for many glorious contents likе І do, solely ѵіsit this internet
    website daіly because it provides high quality cοntentѕ,
    thanks
    प्रधानमंत्री आवास योजना की लिस्ट कैसे देखें
    Pradhan Mantri Awas Yojana List 2020 Kaise Dekhe

    OdpowiedzUsuń
  27. Your Site is very nice, and it's very helping us this post is unique and interesting, thank you for sharing this awesome information

    OdpowiedzUsuń
  28. I simply wanted to write down a quick word to say thanks to you for those wonderful tips and hints you are showing on this site. Social Media Marketing In India

    OdpowiedzUsuń

Jest mi bardzo miło że znajdujecie czas i ochotę na zostawienie komentarza:-)
Jeśli podoba Ci się mój blog i to co w nim piszę proszę dodaj się do obserwatorów :)