Obserwatorzy

sobota, 24 listopada 2012

Liebster Blog

Zostałam już dawno temu nominowana do Liebster Blog ale z racji tego że zaniemogłam nie mogłam odpowiedzieć dziś znalazłam chwilkę więc nadrabiam .
Nominowana zostałam przez :

Dziękuję serdecznie dziewczyny :)




Pytania gwiazdeczki60 :

1. Twój ulubiony kolor ?
niebieski
 
2. Jaki jest twój kosmetyk wszech czasów?
krem matujący Perfecta
 
3. Co wolisz sobie kupić nowe ubranie czy nowy kosmetyk? :-)
ja lubię kupować wszystko tylko że ubrania kupić ciężej bo trzeba je przymierzyć a ja z tych leniwych jestem
 
4. Czy często robisz nieplanowane zakupy kosmetyczno - ubraniowe?
moje zakupy nigdy nie są planowane
 
5. Gdybyś przez 1 godzinę mogła być zwierzęciem co byś wybrała? i dlaczego?
chciała bym być fretką :) dlaczego? bo mam dwie w domu i chciała bym wiedzieć co myślą
 
6. Co jest twoim największym marzeniem?
żeby mój synek miał w życiu dobrze
 
7. Wyobraź sobie, że znajdujesz się na bezludnej wyspie i możesz mieć przy sobie tylko trzy rzeczy, co wybierasz?
oj ciężka sprawa
 
8. Jaki jest twój ulubiony zapach?
Elle YSL
 
9. Wolisz sukienki/spódniczki czy spodnie? :)
zdecydowanie spodnie
 
10. Jaki jest twój ulubiony film?
jest ich dużo
 
11. Jakie są wg. Ciebie najważniejsze cechy człowieka?
szczerość,serdeczność,  jeśli powiem coś w tajemnicy żeby trzymał to dla siebie,  humor itd



Pytania Ave:

1. Jak byś siebie opisała w dwóch zdaniach?
skromna a zarazem szalona 32 latka, tylko tyle przychodzi mi do głowy:)
 
2. Masz jakieś zwierzę, jeśli tak, to jakie?
mam 2 fretki
 
3. Co Cię skłoniło do założenia bloga?
projekt denko
 
4. Czy masz piosenkę, z którą kojarzy Ci się wiele pozytywnych wspomnień?
Tak mam : "Kocham Cię jak Irlandię"
 
5. Jeśli miałabym zabrać 3 kosmetyki na bezludną wyspę, byłyby to...
bardzo długo bym się zastanawiała,zależało by to od tego jak długo bym musiała tam być :)
 
6. Uprawiasz jakiś sport?
nie bo nie mam czasu
 
7. Preferujesz włosy długie czy krótkie?
i długie i krótkie lubię
 
8. Osoba, która Cię inspiruje
chyba nie ma takiej osoby
 
9. Jaki jest twój ulubiony dzień tygodnia?
każdy mój dzień wygląda prawie identycznie więc nie ma to dla mnie znaczenia
 
10. Lubisz czytać książki? Jakie?
uwielbiam,szczególnie książki Jodi Picoult
 
11. Jesteś bardziej poukładana czy roztargniona?
lubię mieć wszystko dopięte na ostatni guzik ale czasami zdarzy się że tak nie jest 
 
 
Teraz powinnam kogoś nominować ale nie zrobię tego bo pewnie wszyscy już brali w tym udział:)
 
 
 
 
 
 

1 komentarz:

Jest mi bardzo miło że znajdujecie czas i ochotę na zostawienie komentarza:-)
Jeśli podoba Ci się mój blog i to co w nim piszę proszę dodaj się do obserwatorów :)